Zdrowie

Trening ABS, czyli idealny brzuch w 8 minut!

Szczupły i wyrzeźbiony brzuch to marzenie zarówno kobiet, jak i mężczyzn. Fałdki w tej okolicy wyglądają niezbyt estetycznie, a oponka odbiera figurze atrakcyjność. Trening ABS to doskonały sposób na płaski brzuch. Również dla zapracowanych osób, bo trwa zaledwie 8 minut.

Sposób na idealnie płaski brzuch

Trening ABS to program ćwiczeń, który pomaga pozbyć się zbędnej tkanki tłuszczowej oraz wzmacnia i rozbudowuje mięśnie brzucha. Efekty treningu widoczne są dosyć szybko, bo już po 2 tygodniach od jego rozpoczęcia. Optymalna częstotliwość wykonywania ćwiczeń to 4 razy w tygodniu – tyle wystarczy, aby brzuch w krótkim czasie nabrał nowego kształtu.

trening-brzucha-abs

Zbyt częste ćwiczenia mogą sprawić, że mięśnie odpowiednio się nie zregenerują. ABS to idealna propozycja dla osób, które mają niewiele czasu na regularny trening. Z powodzeniem można ćwiczyć w domu, przy dźwiękach ulubionej muzyki.

ABS 8 minut – jak ćwiczyć?

Ponieważ istnieją różne poziomy zaawansowania, nie musimy się obawiać, że nie damy rady kontynuować ćwiczeń. Zaczynając od najniższego poziomu, możemy stopniowo zwiększać ich zakres i intensywność. Pamiętajmy, że nie liczy się czas trwania ćwiczeń, ale ich jakość i precyzja. Podczas każdego treningu angażujmy wszystkie partie mięśni brzucha: mięśnie dolnej i górnej jego części, mięśnie skośne, poprzeczne oraz dolnego odcinka pleców.

Wzajemne wpływanie na siebie poszczególnych ćwiczeń sprawi, że efekty będą bardziej spektakularne. Aby zoptymalizować trening, warto sięgać po suplementy diety, które przyśpieszą metabolizm i spalanie tkanki tłuszczowej jak jagody acai berry 900

Szybkość i intensywność – klucz do sukcesu

Poszczególne ćwiczenia są wykonywane w rytmie od 10 do 25 powtórzeń, a każde powtórzenie powinno trwać około 4-6 sekund. Przerwy pomiędzy ćwiczeniami powinny być jak najkrótsze. Jeśli czujemy, że nasze mięśnie są zastałe i niewytrenowane – wybierzmy najniższy poziom zaawansowania.

Z czasem nasza forma wzrośnie, a wraz z nią zwiększy się częstotliwość ćwiczeń i zmniejszą pauzy między nimi.  Przykładowe ćwiczenia w ramach treningu ABS to klasyczne brzuszki, świeca, unoszenie nóg, nożyce i przybliżanie kolan do klatki piersiowej.

Płaski i wyrzeźbiony brzuch – to naprawdę możliwe!

Trening ABS pozwala uzyskać upragniony płaski brzuch, który możemy z dumą prezentować światu. Natomiast dzięki zwiększeniu przepływu tlenu ćwiczenia te mają również wpływ na spalanie tkanki tłuszczowej. Pożądane efekty osiągniemy szybciej, sięgając preparaty, które pomogą spalić tłuszcz nie tylko na brzuchu, ale również w innych częściach ciała.

Źródło

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *