Zdrowie

8 produktów, dzięki którym TWÓJ TRENING będzie efektywniejszy

Marzysz o seksownej, wymodelowanej sylwetce? regularnie ćwiczysz, ale to nie daje oczekiwanych rezultatów. Powodem jest nieodpowiednia dieta. Podczas wysiłku organizm spala mnóstwo kalorii i traci minerały i witaminy. Dlatego warto włączyć do swojego odżywiania te 9 produktów. To dzięki nim TWÓJ TRENING będzie efektywniejszy.

Zielona herbata – redukuje poziom wody i gazów, ma działanie stymulujące

 

Oliwa z oliwek – zastąp tłuszcze zwierzęce (np. smalec) oliwą z oliwek, tłoczoną na zimno. 

Cytryna – plus ciepła woda w znaczny sposób pobudza trawienie. Wypij taki mix rano, przed zjedzeniem śniadania. 

Cynamon – pomaga utrzymać właściwy poziom cukru we krwi

Skórka z  ogórka – jest bogatym źródłem błonnika, który dodatkowo oczyszcza nasz organizm.

Jabłka – Badanie dowiodło, że kobiety, które jadły trzy jabłka lub gruszki dziennie przez okres trzech miesięcy, straciły na wadze więcej niż kobiety, które jadły inne zdrowe przekąski.

 

Jogurt naturalny – najlepsze źródło probiotyków, które utrzymują przewód pokarmowy w dobrej kondycji oraz zapobiegają wzdęciom i zaparciom.

Fasola – Ma najwięcej błonnika spośród wszystkich jarzyn.

Orzechy – Są świetnym źródłem białka potrzebnego do budowy mięśni, więc stanowią doskonałą przekąskę w trakcie odchudzania. 

 

źródło: http://naobcasach.pl

 

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *